BV!

lyssna på låten samtidigt!
läs långsamt och läs texten om och om igen!


ni e dom jag tänker på dag ut och dag  in ni betyder mest
för mig ni får fan aldrig lämna mig för då sjunker jag till
botten det e fan er jag tänker på när jag e ledsen å börjar
det lysa upp för mig igen och när jag e med er det går
inte att ha tråkit för vi garvar allti tsm och när vi e tsm
kan ingen besegra oss för vi e så strarka tsm ingen
skulle kunna bryta våran vänskap för den e livslång
och alla som ser oss fattar att det e vi bara vi,att all kärlek
är samlad där bara kring oss !
vi kan göra pinsamma saker men det skiter vi i asso
för vi har så kul endå och utan er vore jag ett jävla sunket
jävla träsktroll för utan er  vore jag ingenting jag älskar er så jävla mkt!
det går inte att förklara med ord eller med tankar, men
jag kommer till er om jag behöver tröst eller kärlek eller skoj
för att det är ni fulla av. jag älskar er så JÄVLA SJUKT
FUCKING MKT FÖR I HELVETE LÄMNA MIG ALDRIG !
PUSS OCH KRAM PÅ ER ÄLSK!!!!<3<3<3<3
jag kommer alrig kunna att beskriva med ord hur mycket jag älskar er men ni e så jävla bäst!!


<3

<3

<3
och det finns flera som betyder mest som jag inte har bild men det ska jag fixa!
glöm aldrig att ni e mitt allt! för i helvete snälla glöm mig alrig för jag
kommer aldrig glömma er!

Kommentarer
Postat av: första bilden e jag o Polly ;) <3

asså jag lovar! jag älskar dej mer än du älskar mig hny! du e mitt allt, utan dig vill jag inte leva älskling <3 vi för alltid

engla <3 alexandra

2009-12-26 @ 19:19:35
Postat av: Amanda

naaw, gud va gullig du är! :) <3 love ya!

2010-01-23 @ 14:59:23

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0