inte så mkt bloggning

det kommer inte bli så mkt bloggning nu på lovet!
men under julhelgen ska jag och min familj njuta av livet! och vi ska va tsm<3
på en lyxkryssning
bloggandet kommer bli dåligt men det får ni leva med men ni måste kolla in sen några dar efter jul då kommer det vara fullproppat med bilder och skoj!

idag så hadde vi det nice i skolan vi bara tjokade oss min lilla fetto klass :) <333<3
vi kollade på film jag säger bara
FILM TIPS:
i stand by you !!!!!!!!!!
han som hette någonting phoenix typ i efternamn va såå JÄVLAAAA snygg oh my f*cking god! löööw

men iaf jag var på starrmyran sen och vi bestämmde att jag skulle fixa lite utsläpp,insläpp,fodring och mocka..
jag räknade ut att jag ska vara där 6 ggr på 2 veckoreftersom jag e SSÅÅ bra på matte men nu ska jag chilla med syster <3

PS.sakna mig inte för mkt!

PS2:jag blev mulad och jag fick damp i promeseowdjpcofs
ppuss

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej du...filmen hette väl stand by me och vad menar du med fetto klass??

2009-12-22 @ 10:00:10
Postat av: engla

ja våran klass e lite fetto eftersom vi käkar så ofta men det var bara på skoj! :)

ajuste det hette den visst :)

<3<33<3<33<33

2009-12-22 @ 17:01:51
URL: http://hoorze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0