JÄTTE BRA NYHETER!

jag kanske ska hyra häst i sommar i stället för ridläger och jag sa göra det med alex
:):):);)
ME LIKE!!
men vi har inte hittat nån bra stallplats :( men det ska vi fixa e det nån som vet ett stall i sthlm ??!!!
men iaf jag har fixat lite hästgrejjor idag har städat lite bland häst saker och HAR SMÖJT MINA STACKARS LÄDUR GREJOR (xD) nej men jag har ett jätte bra läder balsom som jag lite längre ner tänkte berätta om:)


dock har jag bara smörjt en sadel så jag har en kvar xD

SMÖRJET JAG PRATADE OM! stuBBEN glycerin tvål om du har en lädar pryl som har sprukit andvänd den!
det blir som nytt! på derikten! gör inte sadeln hal elr så den rengör jäte bra och fräscht!

me like!

du får även se en bild på mitt jätte fina schabrak <3<3<3

ena sadeln ;)


andra sadeln!

mina träns :)+lite snoddar mm

putteputte lite av mina hästgrejor!!:)

liiite av mera av mina grejor

japp hoppas det muntrade upp er och gjorde er lite glada have a nice time and i see you letah!! :)
puss puss


Kommentarer
Postat av: cecilia

Nice! Tror jag XD

2009-12-29 @ 22:41:15
URL: http://ipwnalone.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha mycket fina grejor pussar<3

2010-01-12 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0