julhandla...igen!

japp idag var jag och alex,corneli och lollo (<3) ;)
jag säger bara en sak vi hadde SKIT KUL!!
dom köpte as mkt presenter men jag köpte iallafall 3 st nu har jag samanlagt köpt...
hmm. 7 st presenter rekord! :)
jag asso vi hadde det skit kul! vi delade in oss i "lag" haha nej men vi gick 2 och 2 ibland för svi skulle köpa julklappar åt varandra men vi hadde det skit kul som när cornelia och jag va så provade cornelia någonting och fan vad vi skrattade hha ett gott skratt förlänger livet!!
jag och cornelia provade lute skor oxå jag provade 14 par skor men 3 av dom hadde så hög klack så jag typ blev 1,80! hah snart kommer släkten så jag får ta tag i min krage och börja röjja lite men vi hörs pusss!

om jag inte bloggar mer så önskar jag er en RIKTIGT god jul!! puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0