snööö!

nu är min akinder illröda av snö och kallhet för jag och jenny åkte snowracer haaha!! vi hadde fan kul och jenny ramlade på mig heeeeela tiden :) men vi hadde jätte kul !! visst hade vi jenny!!??
ja asso nu börjar jag bli arg! för inte får  några kommentarer jag bloggar ju nästan jätte bra! juh!
men idag på syslöjden gjorde jag klart mitt häst täcke!! som ser ut som en sverige flagga fast ett häst täcke!
jag säger bara *pust*! ingen lätt match! men sen gjorde jag klart en kudde till mamma som inte är särskilt snygg och den luktar skit! men men hon överlever :)
men ha det så bra så kanske vi hörs pusss
<3<33<3<33<3<33<3<33<3<33<3<33<3<33<3<33<3

PS. nu är jag hungrig jag har en egen kock i köke som lagar makaroner och köttbullar vem kan det va?
trummvirvel damdamdam.....SARAH*<3

Kommentarer
Postat av: cecilia

Aww vad synd att du inte fått någon kommentar

2009-12-15 @ 23:19:27
URL: http://ipwnalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0