dagens ridpass (igår)

fick ju ballen (baldacci) och jag är nöjd! ibland fick vi till det där lilla extra som fick en att kämpa på ännu lite mer :)
hans "svaga" sida var vänster och det kände man riktigt mkt ibland men jag tkr oxå det är svårare att rida på volteni vänster varv än i höger...
kunde känna ibland att han var lite taggad på att springa,men icke sa nicke och bromsade igen :P
som sagt vissa stunder var han riktigt(!!) fin och då kändes det riktigt bra!:)
fick inte riktigt den känslan i traven men efter vi hade suttit ner och verkligen jobbat ett tag fick vi till det med!
övning ger färdighet!
jaa....

vet att det e tråkigt att inte ha en bild när jag rider!
men iaf här är han :)
för er som inte vet utalas han typ baldatchi :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

besök och kommentera gärna min blogg, är en elitsatsande tävlingsryttare! :D

tack!

2010-04-10 @ 21:51:35
URL: http://lisakoukila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0