...

detta är mitt 3:hundrade inlägg,och därfär vill jag göra det lite speciellt och det som är speciellt för mig är mina vänner !
jempa<3
du och jag garvar så jävla mkt tsm<3
5 saker vi får hysteriskt anfall av:
*saddam hussien,pizza slice
*taxis
*pattungen
*m*tt kammren
*charls,storblomma,lull stol
du e det finaste jag har älskar dig alla dar<3
babu<3

alex<3
du är f*cking underbar står upp för mig i alla lägen,vill mig alltid väl,och du tkr om mig precis som jag är<3
utan dig vore jag tråkig,utan dig hade jag aldrig fått hyra häst i sommar,du betyder sjukt mycke för mig,älskarej<3

nu hinner jag inte skriva mer! skriver typ imorrn oxå,tro inte ni betyder för mig för att ni inte står nue,det kmr<3
men ni ska veta att ni alltiid kmr ha en stor plats i mitt hjärta,ni e så sjukt underbara!

Kommentarer
Postat av: jempa

Hahah!

Du e för bäst gumman<33

Aa det där du skrev e heeeelt rätt assw, jag får skratt anfall av dig asså..

Pussar

2010-04-21 @ 20:13:58
Postat av: alex

Nej gumman du äger! Du rä allt för mig och jag älskar dig bby <3



puss M) <3

2010-04-22 @ 20:48:42
URL: http://cuier.blogg.se/
Postat av: alex

Nej gumman du äger! Du rä allt för mig och jag älskar dig bby <3



puss M) <3

2010-04-22 @ 20:48:44
URL: http://cuier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0