godmorgon! alla solstrålar! :P

Tjeeeeeenaaaaaaaa <3 :)
ja nu har jag ju 6 kommentarer på inlägget :P

sarah
jag har en fest för jag fyllde år (om du inte visste det:P)
och då är det för dom i min ridgrupp och så .sen ska jag ha en för dom i min klass!
du får inte komma på min fest för jag fick inte komma på din :)
PS. blogga mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
puss!

ja så jag ska ladda upp bilderna och sen (någon gång) ska ni få se när jag filmar när jag rider kola och håller tyglarna i en hand :P och mobilen i en annan hand :)

idag ska jag plocka lite hemma och chilla :)
sen hämtar mamma mig och jag åker och rider blir nog ingen bloggning efter halv 6 :'(
vi kmr ha det underbart kul! och såklart kmr vi ta MASSA bilder ,roligt va?!

ridläger med kola<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: cecilia

hihi! jag gjorde 5 kommentarer :) smart :) xD

2010-04-09 @ 11:17:01
URL: http://cillan.devote.se
Postat av: Sarah

Horru din lok, ska du ha TVA fester? Det ar inte okej din lilla fisiluring!

Jag ska blogga sa fort det finns nagot att skriva om, sadetsa!

Massa pussar

2010-04-09 @ 18:40:27

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0