helluuuu

nu har jag varit hemma ett tag da men efter skolan va jag på klubben och sen drog jag till starris
jenny red smultron,jag var hennes "ridlärare" och vi pratade lite om att när hon e så seg så ska jenny få fram henne i galopp typ 6 steg och när smultron klarade det fick hon skritta på långa tyglar några varv!
efter ett tag såg det riktigt bra ut! ;)
lärde oxå jenny att trava av att få henne framåt neråt,och smultron sökte sig verkligen efter bettet!
sen åkte jag till centrum och mamma klippte sig,frisören visade mig även hur man lockar riktigt fina lockar med plattång!
sen handlade vi och käkade soppa,mamma och jag pratade en del
men sen började vi bråka men det e inget jag tar upp i bloggen :)
men vi e "vänner" igen!(Y)
ska kolla på guldfeer och sen svenska holywood fruar ;) toppen!
hörs senare! kram!
"tävlingen" avslutas på söndag kväll! fortsätt gissa!'

saknar dig,du betyder allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0