hemma hos mami :)

nu har jag kommit hem till mamma efter stallet :)
ja tänkte berätta lite om min helg!
fredag:
red plex han var riktigt fin ibland!
iland lite lång och tung men annars bra lyssnade mkt för sätet och var väldigt koncentrerad(stavning?)
aa nöjd hade as ont i benen för vi hade lättsits :)

lördag:
åkte till lyckås(Y) (lyckås ridsport) och kollade lite,tittade oxå på hur mkt hjälmen kostade
2450:- så i septemer ska jag köpa den (Y)
sen åkte vi till nåt ställe och pappa köpte ett par tommy blablabla brillor och jag 2 björnorg trosor och minnes kort till mobilen skulle även fått puma skor men när vi stog i kassan jag bah näe pallar intxD
sen åkte vi till jimmys steak house på söder med steffe,björne,@(hahah kallar henne det men hon heter at)(fattar ni at på engelska=@på svenska :P)och hanna,emil och nån kille i min ålder:P

söndag:
vi åkte till biltema och handla vindrute torkare och nåt mer :)
sen till stallet från cirka kvart över tolv till 3 :)
och nu e jag hemma hos mamma :)

bilder får ni se senare :)
men ska ha lite tävling typ så håll utkik och vinnaren får en överaskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0