idag :)

nu har jag varit hemma ett tag!
vet inte om jag bara ska blogga ibland,elr om jag lägger ner hellt...vad tkr ni?
alex vinner bildlänkning i en vecka !(men eftersom du e så jävla underbar och jag älskar dig så får du längre!)
svaret var Malin Baryard Johnsson och Butterfly Flip
cornelia hade också rätt men du har ingen blogg!
tack "alla" som röstade och dom som länkar mig på sin blogg får en bildlänkning i en vecka!
ska duscha och sen kolla på sandhamn! idag är min stekar farbror med hah:P
hörs!

utan dig vore mitt hjärta tomt,du finns alltid för mig
finns inga ord,siffror,känslor elr tankar som kan eskriva hur MYCKET!!!!!!!!! du betyder för mig
jag älskar dig,alexandra lind!

tillsammans hand i hand livet ut,du betyder så jävla mkt för mig!

älskar dig gmn<3älskar våra flummstunder(typ hela tiden<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0