idag!

har varit en trötsamm men väldigt rolig dag!
åkte till stallet så vi var där 5 övrer halv 8 målade på våra tröjor och "pannband"
och vi blev as coola!
(bilder kmr!)
kom på ganska ra plats tror jag(dom som rättade proven sa oxåå det!)
sen aa vi var nöjda!
sen åkte vi tbx till stallet och hadde as kul,körde sulky med varan,hah
och kom precis hem och käkade riktigt lyckad dag!!!!!!!!!!<3

och vet ni,den bästa nyheten av alla!
jag ska tävla kola på lördag <3<33<3<3
jag suger på att rida men kola e så j*vla duktig,så vi vinner ju:P
längtar!!!!!!!!!
så ska packa,det är ju en hel del som ska med:
tex lite utav det:
för ryttaren:
1.vita ridbyxor
2.tävlingskavaj
3.ridstövlar
massssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaa meR!
FÖR KOLA:
träns
schabrak
ryktgrejjor
ja och massa mer där oxå! :)
så vi hörs kram!

vi ska vinna,vi ska ta dom vi ska göra hästbajs av dom!

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha göra hästbajs

2010-04-24 @ 20:02:22
URL: http://cillan.devote.se
Postat av: Syrran

Ar det hoppning du ska tavla i? Hursomhelst kommer det ga jattebra, det vet jag. Massa karlek!

2010-04-25 @ 09:46:07
Postat av: cecilia

naww :P

2010-04-25 @ 11:22:28
URL: http://cillan.devote.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0