igår

åkte jag till stallet vid 7 lite innan så var är 10 över
då gjorde jag vallfor typ 35 "byttor" med vallfor...puuuh :P
kvart över 7 (TYP) kom smilla och karro
vid 8 red vi jag red..... KOLA <3 så himla underbar kände att han var väldigt fin mkt spänd och "otrevlig" i höger bogen -.- men det är inte heller den lättaste sidan för mig heller ,kola gör alltid sitt bästa!
skulle göra ett galopp ombyte.haha
gick inte så bra men efter lite volter halter och tempo växlingar så kände jag igenom hel kroppen och då kändes det riktigt bra!


för karro smilla och jossan idag:
smilla red contini det såg bra ut hon övade lite skänkelvikningar ,dom var fina :)
galoppen var bra .dom borde vara nöjda!

jossan red patrick det såg ändå väldigt bra ut,för patrick är väldigt svårriden!
han var hög i nacken ,han var pigg! bra!!!:)

karro red mix(mirakulix) och det gick faktiskt bra tkr hon fick fram hnm bra för att han e liiite seg :)
hon travade rätt mkt för att få hnm lydig för hjälperna och komma fram i trav utan att tjafsa .
hon är nog väldigt nöjd!
dock var han väääldigt lång..
aa hoppas det dög.
ska lägga mig snart pöss<3  engla♥←

mix :)

kola såklart!<3

candia och contini (contini e längstfram)
aja hade ingen bild på patrick alla bilder e fråm hemsidan
så vi hörs imorrn :)
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0