jävligt bra nyheter(ursäkta språket:P)

lalala min mobil och nycklar kom fram lallalala <3
åhhh efter lång rasten skulle lina(min lärare) gå in och starta datorn så aa sen gick hon väll till lärar rummet och tog kakor och kaffe (haha)
och sen gick hon tx till klassrummet och så låg nycklarna och mobilen framför datan
alltså e det nån som blev "skraj" när jag berättade att vi polisanmält detta,så det var nice :D
men jackan e fortfarande borta men fan,kosta typ 400 kr så de e inge mamma (och jag) brur oss om,det viktiga är det viktigaste xP
sen efter skolan var jag med jennifer<3 och johanna<3
och hoppa studsmatta :)
sen kom mamma och vi åkte till hööks :)
jag köpte:
ett dressyr spö
och ridbyxor (blårutiga nt uber snygga,men sköna :) )
sen gick vi till rusta (hah vi handlar nt där igentligen!!:P)
och mamma handla nåt till sin jobbar kompis som slutar på fredag och två mattor till mig,sen ville jag ha en plattång så jag lämna mattorna och köpte den ist xD
aa sen åt vi på nåt ställe typ 2 meter från hööks x)
vill ni se bilder på grejorna?
vill bah säga att jag johanna och gustav och thomas hade fan as kul på rasten,när gustav var stekisch och jag och johanna var zlatan och messi! :P vi ägde på fotboll!<3
kanske  långt och tråkigt inlägg men hade en del och berätta ! :)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0