på klubben (som vanligt!)

nu är jag i skolan på rast :) wääeeeeeeeeee
efter skolan ska jag va med jojjo och jenny
och kanske cilla men det vet hon inte om :P
för hon e lat *hon sa det själv* :P
aja antar att ni vill se nåra riktigta schnygga bilder på oss :)
skrivcer mer i kväll!
vill bara säga att om nån ska till stallet hälsa min älskling från mig,älskar dig mest kola! du betyder allt för mig!!
<3
ni kanske tkr att jag tjatar men så mkt han betyder för mig,kmr jag aldrig kunna förklara,
JAG  ÄLSKAR DIG! DU BETYDER ALLT FÖR MIG!
så nu ska ni få se några riktigt hot bilder have a nice time!

riktigt grrrrrrrrrrrrrrrrr!

så snyggt!
hejdå!


Kommentarer
Postat av: cecilia

niice :P

2010-04-13 @ 17:42:46
URL: http://cillan.devote.se
Postat av: johanna

har skaffat en till blogg....

MEN JAG SER TYP UT SOM EN APA PÅ ENA BILDEN :P men annars så är hjag ganska snygg :P

2010-04-13 @ 21:26:25
URL: http://onlymeoyou.blogg.se/
Postat av: Syrran

Har du flyttat in datorn i ditt rum?

Smart.

2010-04-14 @ 00:53:50

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0