roderich

du gubben har hjälpt mig att komma ett steg närmare toppen,du lärde mig och rida,du lärde mig hur en häst gick i form och hur mkt skillnad det blev när man red hästen "vanligt" och i form

du lärde mig att ta mantag
du lärde mig att våga galoppera
du fick mig att kunna sitta ner i trav
du lärde mig att du ville ha din mat,inte att jag skulle kela
du lärde mig allt jag kan nu , snälla låt inte detta ta slut roderich,kämpa!

han har gjort illa sig i hagen och kunde knappt gå fick stå några dagar men igår fick han en väldigt allvarlig kolik
vetrinären var här och slangade honom och det kom massor av blod,men roderich måste kämpa,jag lider med dig!
snälla gubben låt det inte ta slut,även fast du är gammal du är 20 år så kan du leva livet ändå!
fortsätt kämpa!

baldacci och roderich<3
låt det aldrig ta slut!,aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0