stallet med emelie♥

♥hej hej!♥
Kom precis från duschen!
var i stallet från typ halv 5 till fem över halv 9
jag emelie och shaklin(öhh hur stavas det?!)
hade det as kul! jag och emelie flömma galet mycke xD ♥As nice :P
emelie till sin mamma bah:asso så här liger det till va,att jag och engla trodde det var valborg idag,så vi råkade dricka lite mycket(med fullis röst)
sen bah:nej nu ska jag rida min polle..
vet ni vad dom straffade folk med på 18 hundra talet?!,nej mena 1600 talet värsta vassa saken som man fick sitta på med vikter på fötterna,det gjorde ont!
hahahaha emelie skönaste!♥
sen var jag och shaklin spran med emelie när hon red och aa vi red hem till henne för att hämta hennes ridhandskarxD
Sen va vi på ute volten och sen red vi ut "galoppslingan" så vid typ 20 över 7 var vi klara :)
jag och shaklin var (framförallt jag:P) as duktiga på att putsa hennes träns :P
bilder kmr lovar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ska packa nu inför tävlingen vi hörs
kramis<3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0