svar på era frågor!

Här svarar jag på frågorna ni ställde!

Anonym:

1.tycker du löshår är fint?
2tycker du att du är snygg?
3är du blyg?
4är du bortskämd?
5är du wnb?
6vem är din bästavän?
7har du allt du önskar dig?
8vad vill du ha?
9vart köper du dina kläder?
10använder du mycket smink?
11har du dior parfym?
12gillar du fjortisar?
13är nån av dina kompisar fjortisar?
14rider du?
15gillar du hästar?
16gillar du djur?
17är du kaxig?
18har du märkeskläder?
19tycker du om foki?
20eller dessie?
21eller paow?
22eller kissie?
23eller kenza?

Svar:

1:ja jag tkr löshår är fint om man knappt kan se att det e löshår och att det e samma färg.

2.Nej jag tkr inte jag e snygg!elr ibland när jag “klär upp”mig kan jag känna mig fin,men jag e inte nöjd med mig själv!

3.Nej jag e faktiskt inte blyg jag e ofta den som går fram och hälsar och får nya kompisar all the time lixom :P

4.Ja jag e ganska bortskämd…

5.Hahah nee jag e int wnb :P

6.De e nog alex<3 (men har 3 andra vänner som e helt j*vla underbara som jag älskar<3)

7.Nej jag har iinte allt jag önskar mig men mina vänner , föräldrar mm har hjälpt mig att komma långt med mina “drömmar”

8.jag vill ha pengar,så att jag kan köpa vad jag vill :P

9.jag köper mkt på gina och aa typ gina :P asso det e klart att om jag hittar nåt snyggt i nån annan affär köper jag det men har MKT (!!) kläder på gina!

10.nja ibland känner jag för att “sminka röken” av mig själv :P men inte vad jag tkr :P

11.ja det har jag ,och jag typ sniffar upp den :P

12.ja :P <3

13.ja ofc!

14.nej jag gillar inte hästar!,jag ÄLSKAR hästar!

15.ja inte småkryp och så men alla djur är värda att leva!

16.haha aa ibland iaf :P

17.ja jag har en del märkeskläder men inte bara J

18.njaa hon har en ganska intressant blogg men går bara in där när jag inte har nåt och göra

19.dessie sådär läser inte hennes blogg så ofta men ….

20.njaa samma som dessie

21.aa elr kissie kan va ganska "kul" ibland :)

22.asso läser typ aldrig kenzas blogg::)

 

Gönul (sorry min data vägrar göra 2 prickar över u:et)

1.Vilken ridskola rider du på?

2.skulle du kunna ha mer bilder när du rider,snälla?

 

Svar:

1.jag rider på vendelsö ridskola/österhaninges ridsällskap

2.ja det skulle jag kunna (försöka iaf J )

 

Sanna

Vilken blogg väljer du :

http://elinanorlen.blogg.se elr http://kissies.se

 

svar: tror jag väljer kissies blogg läser inte den andra (har bara hänt nån gång)

 

cilla: hur fick du reda på att kola (<3) fanns?xD

 

svar:jag var ponnybarn och ville gärna bli skötare på en häst(jag menar

inte stor häst utan en vanlig häst)

ville bli på en ponny som heter lucky luck men det var fullt och då gick jag med fia<3 och vi kollade vilka hästar som var lediga och då hittade vi kola ,sofia berättade lite om honom jag gick in till hnm våra blickar möttes.

Och jag blev stört förälskad! Snart har jag varit skötare på kola i 4 år och det har varit dom bästa åren i mitt liv! Jag älskar dig kola <3

alicia K :

hej!
fin blogg du har!
har du egen häst?
hur ofta bloggar du per dag?
har du medryttarhäst ?
tkr du man ska rida med hjälptyglar?
vilka bloggar läser du?
kram!

Svar: tack så mkt!

Nej tuvärr har jag ingen egen häst ,men det är ju högsta målet!

 

Ja lite olika beronde på vad jag gör den dagen! Men för det mesta typ 2-3 ggr per dag

Men jag skulle säckert hinna med 4 inlägg per dag men för att få en bra blogg så ska den vara intressant och då hade det fjärde inlägget varit kasst ;)

 

Nej jag har ingen medis,men jag letar lite gran

 

Asso det beror på halsförlängaren är ju väldigt skonsam mot hästen eftersom det är som ett stort gummiband och när hästen går i form ska den hänga lös!

Men jag tkr inte man ska hjälptyglar för att tvinga ner hästen i form utan om man rider,då kommer formen sedan!

 

Jag läser massa olika bloggar

Typ sabina borenius

Mikaela zimdahl

Rozanna zimdahl

Och sarah hedengren! (stor favvo!)

 

Och sen massa bloggar som inte är häst relaterade (typ kompisars bloggar mm)

 

lt

hur gör man ett galoppombyte?
hur lång är du?
hur mycket får du i månadspeng?
vad e det högsta du hoppat ?
hejdå
kram kram

svar:det är beronde från häst till häst men man brukar samla ihop den göra en halvhalt och lägga om hjälperna!

 

Jag är typ 1,56 lång J

 

Jag får 50 kr i veckan (alltså 200 kr i månaden men om jag typ diskar en xtra gång får jag mer mm)

 

Det högsta jag hoppat är….jag vet inte ,inte så högt mellan 70-90

 

Puuuh,sådär då var man klar,tack för att ni frågade tkr ni jag ska ha en frågestund nån annan gång igen?

Hoppas ni gillar svaren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0