dag 02=hur jag började rida.

japp det började väll med att alla var häst intresserade i familjen (mamma,syster+jag:P)
när mamma var typ 12 red hon in en körhäst som hette Lola :P
Sarah red också i min ålder och höll på ända tills hon var 14 typ.
men mamma red också tror på samma stall som Sarah
och följde ofta med till stallet och ville klappa hästar och så.
sen när jag typ var 6 så följde jag med till jossans stall (färingsö) och red några lektioner,på im :P♥
tyckte det var skitkul och trava och så !:P
sen red jag en hel del ute på vårat land! finns stall där (nu e det privat och ett tävlingsstall)
så mamma  ställde mig i kö på några stall och efter typ  ett år så fick jag börja på österhaninges ridsällskap♥
började  på hästis och sen har åren bara gått,så nu på hösten så är jag inne på mitt sjätte(6) år :) <33
ja hoppas detta dög :) lite ridbilder :)
hehe as bra kvalité,pamir
pamir
hihi,jag vet-.- pamir
haha riddare på quinnie
banderas<3

Kommentarer
Postat av: E.L

hahaha asså du vet att ,man inte hållder händerna nere vid knäna för att få hästen att böja på nacken? det kallas att samla hästen så bakbenen kommer in blondie...

2010-12-31 @ 19:32:31
URL: http://ffaaaail.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0