ahhhhhhhh!

bajs skrev värsta långa sidan i word för att klistra in det här men då laggade datan så jag var tvungen att vänta tills jag kom till mamma :P/-.-

men idag slutade jag tio över ett :D tack!! slutar det 2 måndagar i rad och var tredje måndag slutar jag tio över 3 -.-

men jag överlever

idag efter skolan stannade jag ,jojjo,jempa och cilla kvar för jag och jempa skulle skriva på "vår" berättelse:P

sen gick jag jempa jojjo och felicia hem till jojjo <3 och hadde det nice :p

sen gick jempis till humlizzzz och jag och jojjo och felicia var kvar hos johanna ett tag sen drog vi hem till felicia och stekte pannkakor :P sen stjusade hennes snälla mamma mig till C och mamma mötte mig där :P(man vågar ju inte gå själv ...hahahhahah elr inte :P)

sen aa gick jag och mamma hem.

aja puss :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0