bad uppdate!:(

jag vet men när jag mobilbloggade så sket sig allt :( men idag så vaknde jag klockan 10 över 11 ganska olikt mig (iaf när jag sover hemma hos  pappa!)  jag åt frukost i lugn och ro tittade lite på tv sen gjorde jag iordning mig och sen åkte jag till hööks :) var där ca 40/45 min det höll på att bli fler saker men jag häjdade mig faktiskt! (:o)!!!!!
olikt mig!  och jag hadde inte så mycket pengar kvar..:/
men tänkte visa vad jag köpte men tar från höks hemsida! hiddade en "flärp" hemma i "förådet" och en nosrem :)
och det blev sjukt snyggt! asso älskar värkligen tränset! framfr allt med mitt fina pannband! i loooovee!
vet ni vad jag hittade nu! bilderna från min mobil! yeeah!!! här kommer dom!

mina tyglar (ficck med tränset)

tränset!

närbild tyglarna

närbild väska

min fina louise vuitton väska :)

här kommer även bilderna på det jag köpte :

det bruna pannbandet men ska byta det till svart och även byta strl råkade ta cob :S
pris:dyyyrt
märke:CH
kommentar:jätte fint pannband! mjukt och formbart redan från början!

pelham delta
färg:jag köpte svarta
pris: 55:-
kommentar: snygga lite hårda i början  lätta att spänna osv.

och  vill bara säga tack , pappa ! han kpte ett sadelöverdrag åt mig :) så snart har jag 2 för när nicki köpte ett täcke av mig sålde jag det för 100 men hon betalade 50:- och sen skulle hon ge mig ett sadelöverdrag ist :)


tada :) sadelöverdrag
färg:rött
pris:59:-
KOMMENTAR:snyggt bomulls överdrag mycket formbart! :)

japp tack och hej sa en hästgalen tjej xD HEJDÅ <3<3<3<3<3
AJUSTE LÅNADE EN BILD FRÅN mikaela och så här ser ungefär mitt träns ut nu!

jag lånade den somsagt från mikaela zimdahl

Kommentarer
Postat av: Anonym

gmn likadant pannband som jag!!!!! älskar dig! <33 de är så jävla fiint! :) <333

2010-05-10 @ 20:59:01
Postat av: Anonym

gmn likadant pannband som jag!!!!! älskar dig! <33 de är så jävla fiint! :) <333

2010-05-10 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0