dagen:)

idag hadde u jag sov morgon det var nice!
hadde det segt i skolan men det var ok.
Efter skolan gick jag till klubben var där till halv 5 hadde gjort någrarosetter man sätter i håret :) ska bara sätta in hårspännen tuvärr kan jag inte visa ild:( men kanske gör en förklaring i paint (*hihi*)  men imorrn ska jag till stallet ska inte sova hos pappa idag,jag och syster(<3) ska till teliabacken höhö:)
men imorrn ska jag ju till stallet (<3) sover hos pappa torsdad-fredag och då ska vi till hööks och byta mitt pannband! :D
och på fredagen ska jag rida (jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa) och efter det ska jag ju till öob men nu måste jag hänga upp min handuk(från gympan) men vi kanske hör senare :) puss!
måste bara visa en ild på mig och syster :) skämmer ut mig laaaaaaaaaaaaaagom mkt :)

hahahahah kolla mina rödagon xD

sarah kommer hata mig för det här tror inte enns hon har sett bilden *fniss*
men hon e fiiiiinaaaaaast <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0