fortsättning :P

hahah fin rubrik:P
men iaf sandra(:) ringde mig och vi pratade rätt länge men vi pratade om allt om utställningen imorrn och hur man ska göra vilka tider?! ryktningen passen,planeringen,hahah"stekaren"(som sandra sa :) ska stjusa oss
och massor av annat :)
så det ska bli jätte kul! men sandra är jätte snäll♥!!!!!!!!!!!! har jätte fin ahästar och e så omtänksam!
tack så mycket sandra för att jag får va med dina hästar och att du alltid är JÄTTE snäll!
hinner VERKLIGEN inte blogga imorrn iaf på "morgonen"(e typ natt :P) då kommer min syrra sova och jag hinner inte/orkar inte och vill inte att sandra ska behöva vänta  på mig!♥
men aa inte så mycket mer att berätta
på sportlovet (yees!!) kmr min bloggnivå inte vara den högsta!

veckan
  • måndag: kanske stallet(kanske färga håret elr kanske på tis)
  • tisdag: åka till niclas häst
  • onsdag:in till stan och shoppa
  • torsdag:hoppas vara med vänner
  • fredag: rida
  • lördag: kanske farsta elr vara med kompisar
*söndag: chilla och hoppas att inte dö innan skolan börjar(kolla på ponniz akutiz)  

puss ska käka godis nue :P herrå!
PS: på lördag nästa vecka ska jag jobba ist för karro ska va i stallet kl 6 :s
men det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0