god morgon!

hej alla!
vaknade vid 9 (:O) har ju studiedag idag:)as skönt!
sry att jag inte bloggade igår men datan var upptagen ,och jag var trött var ute till halv nio och mina föter var ISKALLA när jag kom hem hade jag ingen känsel i mina fötter.
och en annan as läskig sak jag pratade med mamma och sa att hon skulle öppna porten(i mobilen)
så min hand lev askall och enär jag hade pratat klart med henne så satte jag på mig min vante och när jag kom hem och tog av mig vantarna och mina fingrar var blå! och handflatan var röd och min fingrar var böjda jag kunde inte räta ut dom ! as läskit det såg ut som gammelfingrar! hah men höll nästan på att grina det var skit skear!
aja ska nu ta en rost macka kanske hinner blogga innan jag drar till stallet
see yah!♥←
tänkte ta en ild på mina fingar hade ändå inte kunnat ladda upp den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0