heeeeeeeeej <3

hej allihopa!
har haft skit kul nu i helgen sov ju i futten och hadde jätte trevligt jag emmelie och sofia delade på 2 soffor (!!):P
och sofia hatade oss för att vi aldrig bestämde hur vi skulle ligga och allt annat:P
och på söndagen  åkte jag linnea och sofia till handen :)
så vi var där i typ 3-4 timmar :) vi hadde as kul :P provade rätt mkt saker,sofia handlade mest...
(till sig själv)
men jag handlade en ring till min mamma :)
och ett par STORA örhengen till mig xD
har inte hälsat nån alla <3dag typ , förutom älsklingen<33
men alla som läser så vill jag hälsa er en trevlig alla <3 dag !! :)
puss på er!

PS! Om ni vill veta nåt riktigt discusting(stavning?)
asso känslliga personer varnas!!


dom där gelé hjärtana man äter på <3 dagen den röda färgen är av
ni vet lös(s) deras "barn" heter ju gnätter och om man torkar gnätter så blir det den där röda färgen!!!!
iuuwww!!!!! blääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fattar ni det är gamla lusar/döda som ligger i dom gelé hjärtarna!
(fan,jag som åt en halv igår ... )
hittar inte på google elr nåt men det stog i tidningen! :s!!!!

Kommentarer
Postat av: hc

Gillar dig <3 puss

2010-02-16 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0