helgen

kanske ska till Ö&B  i helgen ska kolla om jag hittar nåoting :P
men så galen i shopping som jag är så brukar jag alltid hitta något:P
tänkte skriva det jag fick i present (ilder kommer kanske snart)

presenter:
(häst sammanhang)
  1. en privat lektion på vendelsoridskola <3
  2. en privatlektion på karlslundstall
  3. valfria ridbyxor på hööks elrlyckås
  4. present kort på lyckås
tror det var allt...

vanligt:

  1. calle kristianssons skiva (från idol)
  2. pengar
  3. presentkort på åhlens
  4. louis vuitton väska :P
  5. ett vitt smyckesträd
  6. örhängen
  7. kläder
  8. mer kläder
  9. 3 ljushållare i form av hjärtan
ja tror det var allt är jätte nöjd med allt! <3<3<3 tack alla! tack så jätte jätte jätte jätte mkt!
sarah skrev även en rebus åt mig som löd:
jag älskar dig ändå även fast du är en bajsapa :P (örjan lax)
och skrev att jag skulle få mer saker när hon var i kina <3
som sagt tack för allt! pusspuss ska gå och hänga upp handduken nue vi hörs pussar!!
i will always love yah! (i Know (UTALA MED K) att majn englizh i sucks! :P)
pusspuss<3<3<33

Kommentarer
Postat av: syrran

Kul att du gillade min rebus och jag är glad att du är nöjd med födelsedagen.

Älskar dig :)

2010-02-03 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0