hemma igen :P

så e hemma nue gick till jenny efter skolan jag jenny och nicki bestämde att vi skulle va på tisdan:P men nicki var inte med
ssen efter ett tag var det tråkit så jag ringde jempizz <3 och då var vi hon var med ***** oxå så vi hadde ganska kul förutom att jag frös arshlet av mig :P
imorrn ska jaag till starris och på söndag ska jag till vendelsö och på lördag skulle ju jag till ****** men ska ställa ut racoonis i en utstälningstävling :D ochd det ska bli as kul! han kmr vinna förhoppningsvis kommer INTE kunna logga på morgonen jag kommer gå upp vid halv 6 :s men jag tror det kommer gå bra för honom han e såå supersöt ! och sandra(hans ägare) är sååå snuper snäll! tack sandra för att jag får följa med dig! men ska nu städa mitt rum lite-.-
men har man musik på går det mkt bättre :P
men aja herrå :P puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0