i skolish :P

tjeeena
sitter nu i skolan och chattar med jennifer som sitter bredvid migxD
VÄNTA NUE SKREV HON......
sådär:
jempa säger:hej gumman ♥

ellus<3 säger:

hej sötaste<3

ellus<3 säger:
WAZZUP?

jempa säger:
in uut

ellus säger:
what?

aja nu ska jag blogga inte sitta och beskriva vad vi gör på msn :)
går nog till starris idag me...
ska fråga om jempa vill hänka...
nu skriver hon...
men aja här kmr lite bilder på mina armband :)

 
glöm bort mig ,e ni snälla :)

mitt andra...

alla armband tillsamans

outfit<3
herrå måste gå nue herrå hörs sen hoppa inte mister starfigthe e på starris
puss♥


Kommentarer
Postat av: jempa<3

Asså vi e fan bäst.

tisdan..

haha fick du mitt mms!!!

mister starfighter..haha fett nicit<333

love yah

2010-02-18 @ 20:14:57
Postat av: engla svarar

hahahah vi e skiiit grymma!

fick ditt mms satt och garva i typ ett halvår xD

PUSS<3

2010-02-19 @ 09:25:18
URL: http://hoorze.blogg.se/
Postat av: Syrran

Fina armband på en fin tjej!

2010-02-21 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0