idag 1/2-10

hejsan
bara så att ni vet
att detta är mitt hundrade inlägg :) <3
fick en kommentar om att jag skulle skriva vad jag önskar mig :)
, ja det kan jag väll göra lägger då oxå ut bilder :)
jick  ju till starris i hökarängen men kom på att det var stängt när jag var en halvmeter från stallet *suck!!!!!*
så det var bara att knalla hem i kylan! men mötte ludwig och philip xP Men philip såg sin mamma så han fick stjus hem så jag och ludwig jick upp till C han kpte massa godis och jag stog och kollade på xD han kpte nån sprut grej med (k) cola smak och den var as sur -.- (haha fattar nii :) men  iaf så sprutade jag hans mun full och han prickade mig i ögat
smart! :) ska bara förbereda lite bilder så fixar jag mitt lilla "collage"
herrå!! <3<3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0