om jag inte hinner...

alla runt omkring mig,är mitt allt även fast mitt liv känns som att jag inte finns elr så.så finns ni där,det är det som gör er till äkta vänner ,det är därför jag älskar er.
det är därför jag vill vara nära er ,med er hos er ,och skratta med er för det är det bästa jag vet!
jag vaknar upp på morgonen det är ni som får mig att kliva upp det är ni som får min dag att skina!
utan er vore jag ensam tråkig och bitter ni är mitt hjärta!
alla i klassen!<33
alex<33
karlshem och alla där och massa andra
alla på vendelsöridskola<33
kola<33
TACK,TACK FÖR ATT NI FINNS! UTAN ER HADDE JAG HAFT ETT TOMT HJÄRTA OCH ETT LIV SOM INTE VAR VÄRT ATT LEVA!

till er ,och alla bloggläsare!











Kommentarer
Postat av: Jojjo

nu har jag skaffat en ny blogg!!

2010-02-14 @ 17:30:47
URL: http://goodisgrodan.blogg.se/
Postat av: frida

vilken fin blogg, ha en bra alla <3 dag !

2010-02-14 @ 19:44:18
URL: http://itisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0