önskelista :)

asso hittar inte min "önskelista" så jag får väll skriva på ett ungefär vad jag önskar mig :)
( allt som är markerat med fet text är "häst relaterat")

presentkort på ginatricot

presentkort på lyckås ridsport

fjällräven jacka

väska från accent

massa hästsaker (gärna sadelöverdrag)

ridbyxor

callekristianssons skiva

adidas tröja

pengar

john bomber jacka från kingsland

roeckl vesta ridhandskar

DRÖMÖNSKELISTA:
TRETORN STÖVLAR
CHARLES OWEN WELLINGTON CLASSIC


Bilder:

handskarna , hjälmen , ridstövlarna

jacka (marin)
hittade inga bra bilder på några ridbyxor -.-
aja orkar inte lägga upp mer nue men vi hörs!
herrå ni vet att jag äslkar er mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0