shorbre :P

har idag varit i skolan och jag och jempa underbaraste skrev på våran fjortisberättelse :P hahhahah
fom körde sanninge elr konka på en fest hon skulle gå till fgrannen och fråga om bira det var en fuuul ara som öppnade dörren med skägg ner till naveln.det såg ut  som saddam hussein (hahhahah)
-har du bira?
-vad e det (på typ halv arabiska)
-Ö-L sånt man dricker
-ahaa (glödlampan tänds:P)
han gick in i köket och jag kände en svag doft av vitlök araber äter typ det
han kom ut till mig och gav mig en cola light och en pizza slice ghaha hahaha
aja sjukt kul hadde vi sen jicg jag jenny jimpa till starris jenny red :P och jag gjorde lite annat medans :P
aja arkar inte mer jag vet att min blogg nivå e låååg men har mkt att göra i skolan gjorde lixom 2 providag i skolan
asso min fridtid räcker inte till för att det mesta av den är upptagen utav läxor-.-
aja ska logga in på fb nue hoppas älsklingen e inne (sötaste ,älsklingen och nån annan :P)
men vi hörs,puss på er !

höhöh<3 saknar dig mest finaste <33

Kommentarer
Postat av: jempa<3

vem e det på bilden??du och??

2010-02-24 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0