stallet

har varit i stallet idag kom dit vid kvar äver 3.
Var mkt med emmelie (<3) fixade älskling lite mm
hände inte så jätte mkt jag och emmelie pratade lite om ahdm (alla hjärtans dag mys) så det ska bli kul!
efter en tid med gosning med gull så jick jag ner till futten efter typ 45 min så kom jag och emmelie (mest emmelie) (smarta unge:) att vi kunde göra ett spel vi tog några pappaer och spelade med tärningarna man har på linneas (<3) mobil:)
haha sen skrev vi massa frågor om man hamnade på den "pluppen" så skulle ma göra det som stog på en av dom jag skrev stog det:
om du hamnar i detta område så gå till närmsta person (inte dina lagkamrater) och säg att denna person luktar bajs :)
och så skrev jag:
försök att lådsas rapa :)
jaja kul hadde vi iaf :)
a juste nu laddar jag upp min rosett beskrivning :) höhö
somsagt INTE snyggt men gjorde för att ni skulle försöka att förstå den e såååå snygg pussar!

du behöver:
*sax
*band
*hårspänne/hårnål
så hare bra pusssssssssssssssssssssssss!!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0