ahhhhhhhhhhhh!!!!

jag börjar bli arg nu! igår gjorde jag 4 försök att blogga men blogg.se dampade och det var segt som snor!
aja nicki kmr vid halv ett ett för att hämta "min stallnyckel" till starris :) hon ska släppa  ut hästarna vid 2.
Sen ska jag och mamma se avatar i 3D :) Trevilgt,trevligt (andra gången för mig :)
har precis duschat :) så nu e jag fräsch :P
ska strax klä på mig så jag kanske slänger in en outfit/dresscode (om datan inte laggar som den har börjat göra så man kan typ inte ladda upp bilder mer:'( )
__________________________________________________________________________________________________________
i fredags red jag sethos :) det gick väl sådär ... han e väldigt känslig och både ann-sofie och jag märkate att jag gjorde minimala hjälper :) men jag tyckte inte att han lyssnade på mig fult ut! vi hadde galopparbete så det var kul vi övade lite att rida upp på  medel linjen vid X så skulle vi fatta galopp galoppera några steg och sen sakta av till skritt så det var kul :) vi övade mycket på att ha hästen rakställd medans/under tiden man fattade galopp :)

PS.jag fyller år på tisdag

herrå<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0