hiss/diss


hästar:hästar är bäst vad vore världen utan hästar.. TRÅÅKIG Jag älskar hästar mest och med dom är allt bekymmer fritt<3<3<3

kingslandstrumpor:hihi men dom e så sköna snygga och bra! kan det bli bättre allt i ett!?

mammor:gå in i ditt rum och snurra runt och säg tyst för dig själv vem som har gett dig dina saker!!!
och alla presenter ridningen mat allting så redan nu gå ifrån datan och ge din mamma en kram och säg att hon är världens bästa! även fast man tror att dom ska döda en ibland men då får man tänka på vad man mer kan begära förutom att sitt liv ska flyta på?!! tack mamma ! <3

pengar:
jag älskar pengar <3 men utan pengar är man nästan ingeting! men så fort jag ser pengar så  blir det
§§ i mina ögon :)

mitt ridspö: snyggt och bra grepp jag gillar ( my cop of thea:))



snö:jag tkr snö e rätt mycigt under julhelgen och så men nu börjar det gå över gränsen det frvånar mig inte om det e 40 - grader i juni !! fet diss!

förkyld/snorig: måste snyta sig hela tiden andas med öppen mun iaf det är as jobbigt!
aja nu orkar jag inte skriva mer för jag måste gå och snyra mig:( *suck* herrå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0