idaaaag

var ju i stallet det var nice vi har ju börjat med sktar böker så jag och emmelie fixade coh trixade lite grann :) vi försökte även stava rätt på det vi skrev *fniss* <3
sen tog vi hand om våra älskade pollar <3<3<3<<3
kola <3 engla
charlie<3emmelie

han faktiskt göra allt på kola idag :) .... förutom martingalen men det fixar jag imorrn ;)
trevligt trevlig !
ska hoppa in i duschen nue så vi hörs senare
tjao!
______________________________________________________________________________________________________
jag fyller år snart ;) vet att jag tjatar men man fyller bara 12 en enda gång så man måste ta vara på det:)
fyller på tisdag den andra februari :) hare nice så hörs vi imorrn :)

ps.blogg.se damapr som gör om sin redigerare as störande herrå <3

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; jag har beställt den på vistaprint.com :)

2010-01-29 @ 07:37:46
URL: http://pruttbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0