idag

japp idah skulle jag till stallet men jag va med felicia ist... vi har pratat om det ett tag så dit bär det av imorrn ist :)
(och på fredag<3)
har fixat 2 headers idag :) tack.tack:)
i helgen it's party hos lilluzz<3 
lördan så ska jag och mamma (älskar dig mest mami<3) baka bullar hela dan eftersom jag fyller år på tisdag :D
Jag blir STOOOR!! xD
Pappa ska hämta mig så ska vi åka en liten sväng så jag får lite sällis och han lämnar mig vid 7 hemma igen så då kmr sarah syster<3
ska hinna  vattna blommorna innan så måste dra:)

idag !
randig älskling tröja gina: 249:- (tror jag)
edhardy tunika med paljetter: ? turkland
mjukisbyxor:sss 295 :-

btw min mjukis jacka (wnb fjällräven typ) fick värsta stora hålet så jag var tvungen att tejpa :(
(alla sätt e bra frutom dom dåliga xD)
OCH JAG OCH JENNIFER HAR GARVAT IHJÄL OSS FR ALLT IDAG SOM NÅGRA ORD VI FÅR HYSTERISKT ANFALL AV ÄR:
Edit !
de e din farsa! *fniss*
linny starfigther
bajsoppa
rjan lax :)
herrå <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHA asså gud vad vi är bäst<3 älskare mest gmn puuusss<3

HUGS!

2010-01-27 @ 19:56:05
Postat av: Emma Csendes

Svar: Tack för tipset :)

2010-01-28 @ 13:44:05
URL: http://snowhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0