lyckås

jag var ju på lyckås med linnea och jaquline :) vi hadde jätte kul men vi var bara i affären i ca 45-50 min (enligt dom) så det va liite kort tid men vi kollade igenm det mesta iaf :)
sen sov vi hemma hos jaquline gick och la oss vid 2 men det spökade där typ såå vi var skit rädda :) sen vaknade jag kvart över 8 och låg och väntade på att dom skulle vakna så jag låg och pratde med mig själv och garvade typ hela tiden om tex vad som hadde hänt om jag ramlade ner mellan våra rätt höga sängar jag filmade dom lite oxå och lyssna på musik och hoppade i sängen efter ett tag vaknade dom:) hihi aja bilder :):

dock blev det bara 2 saker men jag blev faktiskt nöjd! :) (AA)

Ett hoppspö :) ca 50 cm långt :) 99:- kr :)

suddig ! skönt hantag finns i olika färger lagom mycket "sving"

kingsland strumpor! (stövelstrumpor) blåa 199:-

snygga,sköna me like :)

hoppas  ni e nöjda nu vi hörs herrå :)
ska ringa alex hny nue <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0