ridningen

jag skrev en heldelom ridningen hos jenny så det kommer inte bli så långt för att jag e arg !!

men jag red kola det gick bra han var väldigt framåt och sådär han var fin lysnade bra och var samarbets villig k ramlade av och hennes häst sethos gick direkt till kola och nosade för dom går inte i samma hage så han ville hälsa(efter han hadde busat och bokat;) sen gick det bra efter det han var väldigt framåt när vi skulle galoppera på volten så galopperade vi på den slutna delen och skrittade på den öppna och man skulle hinna med så många fattningar som möjligt så det var kul men när vi precis började så började hästen inna galoppera och då fick kola lite extra krut och börja typ dansa och när jag fattade galopp sköt han iväg som ett skott :)
sen när vi travade av på mittvolten så sökte han sig framåt neråt väldigt bra han blev rikitigt lång men det gick väldigt snabbt !<3<3<3<3<3<3

hare bra så hörs vi
herrå!<3

Kommentarer
Postat av: Sarah Hedengren

sv: haha ja ska få/köpa ;P <3

2010-01-09 @ 20:43:14
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0