stallet

har varit i stallet 2 dar irad sry för noo uppdatering men jossan www.josefindettner.blogg.se och idag red jossan bussines och jag hjälpte henne att ta av skritt-täcket och höll i hennes saer sen stängde jag plåtdörren heeeeeela tiden fotade typ 1 bild som ni får se lite senare bokade även privatletion idag som jag ska rida imorrn på roderick
ska bli jätte kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
vi ska rida dressyr kanse hoppa några språng och andvända oss av lite bommar oxå :)
men nu ommer smilla snart hon ska prova min gamla ridväst !!! och hon ska rida imorrn så det var ju bra :)
ha det bra !!

<3<3<3
xoxo
tyvärr ingen bild på roderich men en länk kommer!



http://vendelsoridskola.se/web/page.aspx?pageid=54720

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0