tävling!

info: jag kommer att ha 7 frågor som bara handlar om hööks!
du skikar ett mejl elr en kommentar (jag tycker ioförsig att man ska mejla så ingen annan kan ta dina svar men det e upp till dig!) MIN MEJL ÄR : [email protected] ,du skikar svaren till mig jag rättar dom och dom som har alla rätt sparar jag (dom andra sparar jag i utkast ifall ingen skulle ha alla rätt!)  och lottar ut en vinnare (som vinner ett fin fint schabrak) och två andra plats deltagare (som vinner väldigt  fina borstar!) det är inte svårare än så!
du kopierar bilden här nedan till din blogg/bilddagbok/hemsida länkar det i en kommentar elr i mejlet !


(det är bara att klicka på bilden)
(du kan skriva i ditt inlägg  att du e med och tävlar här!)

(PIIIISSSSST!! du kan klicka här så kommer du till hööks hemsida och kan leta upp alla svar ;) :D)

FRÅGORNA!!!

Fråga 1 : när grundades hööks? (vilket årtal?)

 

Fråga 2: hur många butiker i sverige har hööks?

 

Fråga 3: i vilka andra länder finns hööks i ?

 

Fråga 4: vårkatalogen 2010 man beställer den är det fraktfritt t.o.m??? (när är det inte fraktfritt längre?)

 

Fråga 5: hur mycket kostar Utetäcke Askalon Outdoor?

Fråga 6: hööks har ju mest tillbehör/saker till hästar men vilket annat djur har dom ett sortiment till?

 

Fråga 7: hur mycket kostar senskydden equi-guard jump of?

 

 

SÅDÄR!! MIN MEJL ÄR : [email protected]

lycka till!!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Malin

svar: tyvärr, är inte intresserade av hästar :P

2010-01-25 @ 16:09:35
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0