hejsan!

imorrn åker jag ju till taffsäns fjording ridläger!
och har inte packat :S aja sen ska jag duscha
innan idag var jag på landet sen drog jag och jempa<3333333333 till farsta och aa hade askul på djurmagasinet näär jag tjatade mig till att hon skulle köpa hundkex till mig :P
hahhahahahaha

har bestämt att denna blogg ska jag skriva på dom dagarna jag e i stallet elr har ridit elr skriver om hästutrustning!
min andra blogg ska jag skriva om dagarna och så! >>klick<< (min andra blogg)
have it najs,fågelbajs vet att man har sjuk humor :P
denna blogg
min andra blogg (typ)

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, du med dina jävla hund kex(mr ******** pappa)

Hahaha....fett nice assw;)<3333

2010-07-21 @ 10:41:40

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0