hellu

hejsan!
pappa va hemma hos mig vid tio och väckte mig vi drog till husläkaren och vi hämte ut nån host medicin och nåra tabletter(efter att ha suttit och väntat i 1 timme elr 58 min för att va exakt :P)
och pappa köpte även tuggumin till mig :),tack!allt gick på 323 kr:/
inatt sov jag på soffan hade lite svårt och sova men tog en alvedon när jag la mig.
mamma väckte mig på natten av att jag hostade hela tiden(asso med max 20 sekunder's mellanrum)
och när hon väckte mig tog jag host medecin men det blev bara värre jag var tvungen och sätta mig på balkongen sen la jag mig i mitt rum och mamma läste på  min soffa tills jag somna...
sen kom pappa vid tio aa...

tänkte passa på vilken ögonfärg som passar mig!
gjorde den här lite snabbt :

den längst ner till höger är min vanliga ögonfärg!

Kommentarer
Postat av: cecilia

stackars dig :(

2010-07-02 @ 13:11:14
Postat av: jennifer

Stackare!!!

Saknar dig gmn!!

Jag tkr den du har!

2010-07-02 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0