förlåt

hej sry att jag inte bloggat,men vårt interner har inte funkat och jag har varit i stallet o massa andra :)<3
igår red jag mercurius och vi hade cavaletti träna räkna galoppsprång,det gick oväntat bra :)(Y) e faktiskt jätte nöjd,ann-sofie(min ridlärare)sa att vi klickade mkt bättre den här gången och jag visste hur jag skulle rida honom!
han var låg och rund och jag var jätte nöjd!

Idag var jag och sålde lite grejor på köp och säljar dan(köpte också grejer..så typiskt migxD)

Efter jag räknat allt (alltså det som blev över=) så gick jag 178 kr plus:P

’så nu har jag 1900 till hjälmen :D

Hade jätte trevligt idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3sara hade med sig JÄTTE mkt saker,det går inte att föreställa sig :P

Köpte ett par senskydd till kola plutten<3

En nosgrimma till kola älskling<3

Ett bett till koliz<3

Och en kyra k tröja till mig(Y)

Och en klupptröja till moi :P

Det som blev över tänkte jag göra lite bloppis av!(blogg loppis!)

Nu tycker jag faktiskt synd om mig själv för jag e sjuk jävligt sjuk!

För jag har blivit pollen allergiker,förskyld,typ halsfluss, och öroninflammation L

Aja e nu på landet så uppdateringen kommer vara 0

Kram!<3

så jävla undeerbar älskling!!!!!!!!!!!<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj, har du en riktig oroninflammation? I sadana fall tycker jag riktigt synd om dig!

Massa karlek.

2010-06-08 @ 03:06:22

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0