heej :D

sovit gott?
vaknade vid halv 12,och sen satte jag mig och kollade på tv.
I går åkte jag jempa och jenny till scoutstugorna och badade,det var ganska najs,lite kallt kanske men,sen åkte vi till donken och handla cheesburger(:P) och en paj förutom jenny tjokizzen (skoj:P)tog en tjokizz glass macflurry maräng swish som hon uttalar mucflarrY maräng switsh :P hihi.Så jag äe skyldig jempizz 20 spänn,men det ska hon få snart!(OBSERVERA att jag inte tänker ta av mina sparpengar till hjälmen!<3):p
Men har också "gjort om" mitt skrivbord föredetta skrivbord till ett "sminkbord" kanske vill ni ha bilder sen??
ha det bra! puss

Kommentarer
Postat av: cecilia

ge bilder ^^

2010-06-17 @ 18:18:49
URL: http://poop.devote.se/
Postat av: Sarah Hedengren

sv: gud va söt du är :') tack så mkt :)



jaa jag längtar otroligt mkt tills vi kmr igång me alla träningar osv ;D

2010-06-17 @ 20:09:31
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0