anonyma kommentarer !

det är ingenting jag blir arg över men dom flesta kommentarer utan namn alltså anonyma brukar vara sk "hatkommentarer" och alltså vågar man inte stå för det man "tycker"
Men om du har något problem med mig så varsegod gå här ifrån,jag tvingar dig inte att läsa min blogg :)
(om igen) det är inte något jag blir arg över ! om jag skriver något du absolut inte håller med om , släng en kommentar och skriv bara att så tkr inte jag jag tkr så här bla bla bla .
det är bara kul att få höra era åsikter :P
aja bara så att ni vet :)
du kan va anonym men våga stå för vad du skriver :)
PS . om du verkligen vill ha svar , kommentera inte anonymt isf kan du bara komma på ett namn haha :P

detta e ingen "hatkommentar" men det betyder att ****** inte vågar stå för det ***(<-han/hon)  har skrivit !
dock vet jag vem denna person är men skit i det :)

Svar:
"haha" jag vet det ,förlåt skrev jag i texten att jag inte visste det?!,isåfall ber jag om ursäkt !!
puss på dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0