heeej :)

på nån dag ska jag och mamma åka till lyckås och handla ridyxor till mig och tänkte då köpa ett ridspö elr nåt annat har ju inte så svårt att hitta nåt i hästaffärer :P
iaf hoppkursen :)
jag fick pamir ,det gick SUUUUUUUUUUPPERR!! hoppade mkt! och hat nu AS ONT i låren nue,hah
gick jätte bra bjöd framåt (ibland gick det lite väl snabbt:P)  riktigt bra ! gjorde lite galoppombyten oxå hihi :)
supernöjd!! verkligen!!! jättekul! han kändes jätte fin!
sen åkte jag smilla och ella pulka ner för sk grön backe (hahah nog bara dom som fattar vad jag menar :) skulle åktt ner för den svarta backen men gjorde nt det för det var en stolpe mitt i vägen :P
sen lekte jag tobbe larsson i stallet typ frihets dressyr med nikki :P typ när han stegra o så :P
aja hahahahahhahahah hare gött ses senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0