hemma igen :)

var på klubben idag efter skolan,sen gick jag till centrum och letade efter påskägg i affären för att köpa åt mamma och pappa,men hittade inget så fick pyssla lite själv :)
så gjorde två okej kort har en ask formad som ett hjärta i kartong som jag gav till mamma med ett halsband och ett mobilsmycke som jag gjorde i skolan.
Till pappa vet jagh inte har ett kort men vet inte vad jag ska ge mer :)
har ni något tips?
vad ska ni ge till era närmaste :)?
kram hörs senare!

ska fråga om jag får pengar i "påskpresent" ni vet nog varför en ledtråd:↓
var på klubben idag efter skolan,sen gick jag till centrum och letade efter påskägg i affären för att köpa åt mamma och pappa,men hittade inget så fick pyssla lite själv :)
så gjorde två okej kort har en ask formad som ett hjärta i kartong som jag gav till mamma med ett halsband och ett mobilsmycke som jag gjorde i skolan.
Till pappa vet jagh inte har ett kort men vet inte vad jag ska ge mer :)
har ni något tips?
vad ska ni ge till era närmaste :)?
kram hörs senare!

ska fråga om jag får pengar i "påskpresent" ni vet nog varför en ledtråd:↓
var på klubben idag efter skolan,sen gick jag till centrum och letade efter påskägg i affären för att köpa åt mamma och pappa,men hittade inget så fick pyssla lite själv :)
så gjorde två okej kort har en ask formad som ett hjärta i kartong som jag gav till mamma med ett halsband och ett mobilsmycke som jag gjorde i skolan.
Till pappa vet jagh inte har ett kort men vet inte vad jag ska ge mer :)
har ni något tips?
vad ska ni ge till era närmaste :)?
kram hörs senare!

ska fråga om jag får pengar i "påskpresent" ni vet nog varför en ledtråd:↓




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0