hemma igen :)

så. nu e jag hemma igen :) i skolan idag var det en kort dag :)
örjade 9:50 och slutade 13:30 så det var skönt!
sen åkte jag och jempa till vendelsö :) jag red kola:):):) <3<3
det gick ganska bra ! han var fin framåt och väldigt uppmärksam så det var kul! framdelsvändningarna gick ok så det var rätt kul sen lämna vi jempa och åkte och handlade och nu e mamma påväg att göra lasagne (tror det stavas så..) gott!! :P
sen et jag inte vad jag ska göra
när sarah kmr hem ska jag fixa hennes blogg :P (hon ska ju blogga nu när hon åker iväg på måndag i minst 3 månader) kmr sakna henne enormt! det kommer inte vara nån som slår mig , inte nån som gnälller på att jag ska plocka undan vid datan aaaahh :P
hahah ta inte illa upp ♥hihiu
och kmr ha datan en hel del förutom när mamma ska sitta och spela spindelharpan hahh
aj a hörs lite senare
eran engliz <3

Kommentarer
Postat av: engla svarar

hej hej :D nu har jag fixat smileys till bloggen :P herrå :D

2010-03-12 @ 19:53:07
URL: http://hoorze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0