idag

idag skulle det vara vi i stallet möte men pernilla var borta så det blev inget mamma satt i futten för hon skulle vänta tills mötet var  klart sen skulle vi åka till hennes nya jobb.
Men sen kom johanna och sa att jag kunde jobba i stället och det gjorde jag så mamma fick åka endå!
vi gjorde massa saker ,fodrade,mockade,ryktade,fikade,kastade ner halm,halmade ja allt man gör i ett stall ;)
gick bra ,fick 10 ledar biljetter (asso om man har 10 st kan man hyra/rida i en grupp för dom ,det är som pengar man känat)
och jobbade för några veckor sen så har 20 st :)
aja ponny akuten börjar bloggar mer senare
hejdå!

snart är den min!!
(jag kom på att jag har 300:- kr presentkort på lyckås så behöver typp bara 1 och 5 :)

Kommentarer
Postat av: Malin

sv; Jag köpte bikinin på Lindex ;) Den finns i svart också :)

2010-03-28 @ 21:54:32
URL: http://malinlindegren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma

fin blogg du har :D

2010-03-29 @ 13:33:12
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

hemsida/blogg:

meddelande:

Trackback
RSS 2.0